Puteai fi tu în locul lui

Te gândești la mine. Știu asta.
Te gândești că puteai fi tu. Puteai fi tu în locul lui. Te gândești că am fost suficient de proastă să te aștept, dar tu nu ai mai venit niciodată. Te gândești că am fost mai importantă decât credeai. Te gândești că ai fost tu mai prost că ai plecat, decât mine, proasta care te-a așteptat. Te gândești că îmi puteai păstra inima intactă, aveai act de proprietate asupra ei oricum. Te gândești că mi-ai otrăvit fluturii din stomac, deși ei și-au zbătut emoțiile din aripi până la sfârșit. Te gândești câți pași am făcut în spate doar ca să te uit.
Te gândești că puteai să îmi încălzești tu patul și inima în locul lui. Te gândești că puteam să fiu eu cafeaua de dimineață, vinul de la cină și țigara de după. Te gândești că mi-am vărsat sufletul în palmele tale, iar tu n-ai știut ce să faci cu el. Te gândești că te-am vrut și când ne era bine, te-am vrut și când eram la capătul puterilor. Te gândești că eram acolo mereu și aș fi fost în continuare. Te gândești că toate îmbrățișările lui nu ar putea anula toate lacrimile vărsate din cauza ta. Te gândești că te-aș fi putut ierta. Te gândești că ai fi putut fi tu în locul lui.
Te gândești că puteai fi tu. Puteai să mă ții tu de mână. Puteai să îmi fereci tu mâinile la spate și să îmi pecetluiești buzele fără control. Puteai să fii tu cel de a cărui privire să nu mă pot sătura. Puteai să fii tu cel care să mă aștepte acasă. Puteai să fii tu cel care să îmi împrăștie sinapsele și să îmi curenteze trupul până la 4 dimineața. Ah, și dacă mai așteptai puțin! Dar tu nu ai așteptat. Ai vrut să îți iei zborul de parcă prezența mea îți sufoca existența. Ai vrut să pleci de parcă nu mai aveai loc pentru mine și îți stăteam în cale. Ai vrut să pleci de parcă eram prea mult și, în același timp, prea puțin.
Dar el…poate el nu e ca tine. Poate el nu mi-a lăsat aceeași dulceață pe buze, dar nici aceeași durere în suflet. Poate el nu mi-a umplut viața de culoare, dar nici nu mi-a lăsat un gol în ea. Poate el nu mi-a sădit aceiași trandafiri la geam, dar nici nu mi-a ucis fluturii dintre ei. Poate pe el nu îl voi iubi niciodată în același mod în care te-am iubit pe tine, atât de crud, cuprinzător și psihotic, dar îl voi iubi mai matur și mai cumpătat. Poate lui nu îi voi da niciodată sufletul în palme pentru că nu poate ține cioburi în palmele goale. Dar chiar și așa, el va ști sigur ce să facă cu ele.

Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste