Să te iubesc pe tine

Să te iubesc pe tine a fost ca și cum aș fi crescut flori pe un mormânt de piatră. Să te iubesc pe tine a fost ca și cum te-aș fi avut, dar tu n-ai fi fost al meu. Să te iubesc pe tine mi-a uscat ochii. Să te iubesc pe tine a fost ca și cum aș fi crezut în viața de apoi. Orbește. Iresponsabil. Liber.
Să te iubesc pe tine a însemnat să uit de mine. Să te iubesc pe tine a însemnat să îmi vând ochii întunericului. Să te iubesc pe tine a însemnat să râd când am vrut să plâng. Să te iubesc pe tine a însemnat să merg când am vrut să alerg. Să te iubesc pe tine a însemnat să stau când am vrut să plec. Să te iubesc pe tine a însemnat să te aleg mereu pe tine. Să te iubesc pe tine a însemnat să te privesc mereu plecând. Să te iubesc pe tine a însemnat să închid ușa după tine, dar să continui să te aștept.
Să te iubesc pe tine a însemnat să dau tot fără să aștept nimic de la tine. Să te iubesc pe tine a însemnat să cred că nu sunt suficientă. Să te iubesc pe tine a însemnat să închid ochii. Să te iubesc pe tine a însemnat să nu pun întrebări. Să te iubesc pe tine a însemnat să nu mai fiu eu.
Să te iubesc pe tine a însemnat să am permanent mintea ocupată. Acum… Am un loc vacant  în mintea mea pentru că nu mă mai gândesc la tine. Am un loc vacant  în inima mea pentru că nu îmi mai consum sentimentele cu tine. Am un loc vacant în viața mea pentru mine însămi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste