10 lucuri pe care le-am aflat despre mine în 2018

1.       Mă iubesc mai mult decât înainte. Am o părere mai bună despre mine și acest lucru e foarte important pentru mine. Am învățat să mă cunosc mai bine și să mă valorez mai mult decât înainte. Este ok să te iubești. Nu poți iubi pe altcineva dacă nu te iubești întâi pe tine.
2.       Nu îmi mai pasă de ceea ce crede lumea despre mine. Am învățat să fiu cine sunt și că nu pot mulțumi pe toată lumea, iar asta este ok. Am învățat că sunt stăpâna propriilor mele acțiuni și decizii și nimeni nu are dreptul să mă judece pentru asta. Am învățat că uneori e bine să lași lucrurile așa, să treacă de la sine. Am învățat să nu mai pun la suflet tot ce îmi trece pe lângă urechi. Am învățat că este ok să fii diferit, chiar dacă ești catalogat drept ciudat. Am învățat că este ok să ai o personalitate unică decât să te pliezi mereu după ce vor alții să vadă sau să audă de la tine.
3.       Sunt capabilă de lucruri pe care nu credeam că sunt în stare să le fac. Trebuie doar să mă concentrez și să am încredere. Am realizat că nimic nu este greu sau imposibil atunci când ești suficient de motivat să realizezi ceva.
4.       Am descoperit k-pop-ul și iubesc BTS. Și, mai important decât asta, nu îmi este rușine de acest lucru chiar dacă mulți se uită ciudat la mine sau mă blamează pentru asta. Gusturile mele muzicale sunt extrem de variate și nu m-am dat niciodată înapoi din a afla lucruri noi despre cultura altor țări. Poate că acest lucru m-a învățat să nu mai judec nici eu gusturile muzicale ale altcuiva înainte să acord o șansă muzicii. Fiecare e liber să asculte ce vrea și ce îl face fericit.
5.       Cu modestia de rigoare, am realizat că sunt mai deșteaptă decât credeam. Am realizat că mă pot plia destul de ușor în diferite situații dacă îmi dau silința. Am schimbat complet domeniul de studiu când am ajuns la master și, deși la început mi-a fost mai greu să mă acomodez, ulterior m-am relaxat și am încercat să fiu calmă pentru că nu e niciodată greșit să înveți lucruri noi și să încerci să te adaptezi la ele.
6.       Ceea ce îmi spun oamenii nu reprezintă reflexia mea în ochii lor, ci reflexia lor în proprii lor ochi. Și ar trebui să îmi pară rău pentru ei.
7.       Sunt mai puternică decât am crezut. Mereu când ziceam că nu o să depășesc un moment greu, cumva reușeam să mă adun și să aștept pentru dimineața următoare, când realizam că am supraviețuit.
8.       E greu să te îndrăgostești de mine. Este și mai greu să mă faci pe mine să mă îndrăgostesc de tine. Poate că sunt o persoană dificilă,poate că am multe așteptări, poate nu mă mulțumesc cu puțin. Dar dacă îmi frângi inima, frânge-mi-o frumos, dacă îmi frângi inima, lasă-mă să creez artă din asta.
9.       Râd mult în public atunci când pe interior sunt distrusă.
10.   Am o personalitate mișto atunci când beau, dar am o personalitate și mai mișto atunci când sunt trează. Deal with it! 

Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste