Dor de ea

Nu am mai văzut-o de multă vreme, de ani de zile. Dar chiar şi după tot acest timp, imaginea ei încă mi se perindă prin gânduri, încă îi aud tocurile pe podeaua din lemn atunci când intra în casă. Aş putea să îi desenez portretul şi cu ochii închişi, aş putea să vorbesc ore în şir despre textura pielii ei şi despre moliciunea formelor ei. Chiar şi azi, dacă aş întâlni-o pe stradă, m-aş pierde în adâncimea ochilor ei, m-aş scufunda în vocea ei şi i-aş simţi palmele calde pe obrajii mei aspri. Chiar şi azi, când ridurile i-au săpat în pielea-i fină, aşa cum valurile sapă în stâncă zi de zi, chiar şi azi aş găsi-o frumoasă.

Superbă, absolut superbă... O combinaţie fatală între o frumuseţe covârşitoare şi  o inteligenţă sclipitoare. Un suflet blând, atât de blând că oricine o vedea ar fi simţit tot răul lor copleşindu-i, un magnetism orbitor. Totul era superb la ea, fiecare defect, fiecare calitate, fiecare linie, fiecare respiraţie te făceau să crezi în îngeri. Iar ea...ea m-a iubit pe mine. Pe mine! Eram o umbră a ceea ce puteam fi, probabil asta a şi îndepărtat-o de mine. Nu am vrut niciodată nimic mai mult decât ceea ce aveam pentru că o aveam pe ea şi nicio secundă nu m-am gandit că aş putea să o pierd. Iar atunci cănd am început să simt asta, era deja prea târziu pentru noi.

Am fost un prost şi ştiu asta. Am lăsat-o să plece, aproape eu am fost cel care i-a deschis uşa. Dar ce puteam face? Cum puteam să o ţin şi să o ştiu nefericită alături de o negură ca cea care îmi acoperea mie ochii? Ea era singura mea lumină, iar eu am lăsat-o să devină o amintire... I-am plâns dorul, i-am plâns parfumul, i-am plâns fantoma pe care a uitat-o în casa mea. Când plângeam, o simţeam şi pe ea cum plânge. Nimeni nu pleacă de bine ce îi este, iar eu am lăsat-o să îşi repare aripile frânte şi să zboare. Merita asta, iar eu o ţineam în loc. Am făcut bine ce am făcut.

Astăzi mă întorc spre cea de acum şi o privesc în timp ce doarme. Mă duc să îi fac cafeaua cu lapte. Dar mie tot de ea imi este dor...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste