Când ei spun nu, tu spune da

Mi-am dat seama, de-a lungul timpului, de un lucru foarte important pentru ca lucrurile să îmi meargă mai bine: să îi dau la o parte pe cei care îmi spun că nu pot, că nu am nicio şansă, că nu are nici măcar rost să încerc pentru că oricum nu o să reuşesc. Ştii de ce? Pentru că cei care îţi spun astfel de lucruri sunt limitaţi, atât în universul lor, cât şi in minţile lor şi încearcă să te limiteze şi pe tine. Am fost întotdeauna o adeptă şi o susţinătoare a progresului şi a încrederii în sine. Pentru că dacă nu crezi tu în tine, de ce ar crede alţii? Sau cum i-ai convinge să creadă ei în tine?

Am învăţat că nu există bine sau rău atunci când faci ceea ce îţi place, când dedici cât mai mult din timpul şi din energia ta unei pasiuni, oricât de nebuneşti ar fi ea. Şi sigur avem cu toţii cel puţin o pasiune. Probabil avem mai multe, dar toate aşteaptă să fie descoperite. Fiecare din noi este o cutie cu surprize, un fel de Cutie a Pandorei, din care eliberăm, însă, toate dorinţele secrete, toate visele şi planurile mai mult sau mai puţin măreţe şi păstrăm speranţa pentru noi. Să nu îţi pierzi niciodată speranţa şi încrederea în ziua de mâine. Chiar şi cele mai întunecate nopţi au un sfârşit şi întotdeauna va veni o zi mai bună. Pentru că aşa este cursul firesc al vieţii. Unii au mai mult noroc, au avut de la început un avans în startul în viaţă, poate datorită banilor, poate datorită statutului în societate, moştenit din familie, iar unii trebuie să tragă tare ca să se facă remarcaţi şi să îşi îndeplinească scopurile. Aşa e viaţa.

Ceea ce gândesc  eu e că nu eşti nimic atât timp cât, atunci când te uiţi în portofel, nu vezi banii munciţi de tine, cât atunci când te urci la volan, îţi dai seama că până şi benzina e pusă din banii taticului, cât casa în care locuieşti şi cu care te mândreşti e de fapt a mămicăi... Nu eşti nimic până când nu ai făcut ceva în viaţa ta cu propriile tale mâini, cu propria ta minte, orice ar fi acel ceva. Şi fii mândru de acel lucru, pentru că satisfacţia propriei munci şi a unei reuşite prin forţe proprii nu ţi-o poate dărui şi nici fura nimeni. Am citit de curând un lucru care mi-a plăcut enorm şi mi-a rămas întipărit în gânduri: MUNCEŞTE PÂNǍ CÂND NU VA MAI FI NEVOIE SǍ TE PREZINŢI! Iar pentru asta, nu mai lăsa oamenii să îţi spună că nu poţi. Ascultă toate părerile, cele pozitive, dar mai ales cele negative. Acestea din urmă îţi pot spune ce este cazul să schimbi, dacă eşti pe drumul cel bun sau pot să denote doar nişte frustrări ascunse şi care acum dau pe dinafară. Ascultă părerile şi foloseşte-le înţelept! Apoi urmează-ţi visul! J


 Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste