Trebuia să te cunosc

Trebuia să te cunosc ca să învăț să mă iubesc.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să mă respect.
Trebuia să te cunosc ca să mă maturizez.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să fiu mai selectivă.
Trebuia să te cunosc ca să știu să deschid ochii mai bine.
Trebuia să te cunosc ca să mă protejez mai bine.
Trebuia să te cunosc ca să mă apreciez mai mult.
Trebuia să te cunosc ca să îmi cunosc standardele.
Trebuia să te cunosc ca să îmi cunosc limitele.
Trebuia să te cunosc ca să sufăr.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să mă vindec.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să mă ridic cu grație.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să nu mai dau tot, ci să păstrez ceva și pentru sufletul meu.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să fiu mai rece.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să nu am regrete față de lucrurile pe care le-am făcut, doar față de lucrurile pe care nu le-am făcut.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să iert fără să mi se ceară iertare.
Trebuia să te cunosc ca să învăț să nu fac ceea ce ai făcut tu.
Trebuia să te cunosc ca să nu plec niciodată fără să știu ce am lăsat în urma mea.
Trebuia să te cunosc ca să îmi învăț lecțiile.
Trebuia să te cunosc ca să mă cunosc pe mine.
Ai fost karma pentru mine și… trebuia să te cunosc.




Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste