Sunt îndrăgostită de alt bărbat

Am lăsat zilele să treacă. Am crezut că o să se schimbe ceva, că o să mă schimb eu, că… o să îmi treacă. Am crezut că oricum totul se va termina la un moment dat și ne vom continua viețile cum am făcut-o și până acum, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Dar viața are un simț al umorului aproape diabolic, iar eu sunt îndrăgostită de alt bărbat.

Dacă aș putea să îl uit, aș face-o. Dacă aș putea să mă trezesc dimineața fără să mă gândesc la el, aș face-o. Dacă aș putea să fiu la fel de fericită când te văd pe tine cum sunt când îl văd pe el, aș face-o. Dacă aș putea să îți spun toate astea fără să rup bucăți din tine, aș face-o. Dacă aș putea să pun capul pe pernă fără să știu că îți strivesc fluturii de fiecare dată când închid ușa în urma mea, aș face-o. Dar nu pot, pentru că sunt îndrăgostită de alt bărbat.

Mi-ar fi ușor să îți zic că nu ești potrivit pentru mine, dar trebuie să fiu sinceră, măcar cu mine și să recunosc că eu nu sunt potrivită pentru tine pentru că… Tu ești un bărbat bun. M-ai ținut mereu de mână și ai fost blând. Ai fost mereu acolo pentru mine. N-ai fost perfect, dar ai fost foarte aproape. Iar eu… Eu sunt îndrăgostită de alt bărbat.

El nici măcar nu mă tratează mereu bine. Probabil nici nu mă iubește. Probabil nici nu sunt singura din viața lui. Probabil și el rupe bucăți din mine fără să intenționeze să mi le dea înapoi. Probabil și el mă minte la fel de ușor cum te mint și eu pe tine. Probabil așa arată karma. Probabil că o fac mai mult pentru tine decât pentru mine. Dar sunt îndrăgostită de el.

Proasta sunt eu și știu asta de fiecare dată când merg la el, de fiecare dată când adorm cu gândul la el, de fiecare dată când te mint. Pentru că dacă nu aș fi proastă, nici nu ar exista competiție. O parte din mine vrea să înceteze, o parte din mine se minte că nu are de ales. Dar adevărul este că am avut mereu de ales. Și l-am ales pe el.



Și îmi vei mulțumi. Poate. Probabil. Peste câțiva ani, nu acum. Nu, acum mă vei disprețui, mă vei îneca în durerea din ochii tăi, mă vei respinge. Sau vei tăcea și vei pleca. Fără să ceri explicații, fără să țipi, fără să mă rănești înapoi. Pentru că știi că te va distruge, iar asta va fi suficient pentru mine. Nu acum, dar peste câțiva ani îmi vei mulțumi că ți-am salvat existența de la un destin trist pentru amândoi. Suferi mai puțin acum decât ai suferi mai târziu. Peste câțiva ani îți vei da seama cât de greu mi-a fost să te rup de mine. Dar sunt îndrăgostită de alt bărbat și nu pot schimba asta.



Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste