Ce este, draga mea? Te-a părăsit iubitul?

M-am tuns astăzi. Mai bine zis, mi-am tăiat azi părul. Scurt. Liber. Palpabil. Mi-am tăiat părul și nu pentru că m-ar fi părăsit iubitul, sau ca să impresionez un băiat, cum a bănuit o clientă care aștepta după mine, ci pentru că așa am vrut eu. Da, ciudat, nu? Ciudat să auzi o fată că a făcut o schimbare în viața ei, de orice fel ar fi fost aceasta, fără să aibă vreo legătură cu un băiat.

Nimic din ceea ce fac nu se raportează la așteptările unui băiat, indiferent dacă îl plac sau nu. Nimic din ceea ce gândesc nu este influențat de gândirea unui băiat. Nimic din ceea ce îmi place nu are legătură cu acceptarea mea în mediul unui băiat. Sunt fată și sunt mai mult decât o posibilă parteneră pentru un băiat. Sunt fată și pot mai mult decât să am o relație cu băiat sau să sufăr din cauza unuia.

Nu urăsc băieții, nu sunt misandră. Nu am nicio aversiune față de ei, nici nu îi consider inferiori. Probabil sunt înțeleasă greșit. Dar refuz să îmi fie asociat statutul de fată cu un băiat pentru că altfel nu aș reprezenta nimic pentru societate. De ce mi-aș tăia părul din cauza unui băiat? M- a părăsit sau înșelat sau m-a rănit? Viața merge mai departe. Pentru mine și pentru milioanele de fete aflate în aceeași situație ca mine. Viața sentimentală e un teren minat. N-o să mă tem de orice petic de pământ doar pentru că mă tem că se află o bombă dedesubt.

Iubește, draga mea! Iubește-l! Iubește-l pentru modul în care te tratează. Iubește-l pentru că te respectă. Iubește-l pentru felul în care te face să te simți în preajma lui. Iubește-l pentru gesturile mici, pentru înțelegeri și neînțelegeri. Iubește-l, dar nu îi da tot. Mai păstrează și pentru tine. Dăruiește relației inima ta, sufletul tău, dar păstrează-ți un strop de rațiune. Deși sună negativist, nimeni nu știe unde se poate termina totul. Nimic nu este pentru totdeauna și probabil multe fete vor afla asta pe propria piele, mai devreme sau mai târziu. Nu da tot, ca să mai ai ce aduna la sfârșit.

Nu lăsa un băiat să te definească, draga mea. Nu fii niciodată doar soția cuiva, iubita cuiva, sora cuiva, fiica cuiva. Fă ceva din tine însăți. Fă ceva cu mintea ta, cu personalitatea ta, cu capacitățile tale. Studiază, călătorește, învață ceva nou, muncește, iubește și iubește-te. Dar nu lăsa niciodată un băiat să te controleze. Fă-ți propria identitate. Râzi. Plângi. Fii tu însăți și trăiește cum simți.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste