Propuneri indecente



Aș vrea să îmi completez lista de păcate cu tine. Aș vrea să îmi bifez toate nebuniile cu tine. Aș vrea să fumez cu tine. Aș vrea să te fumez pe tine. Aș vrea să îți fumez aroma pielii. Aș vrea să fiu murdară cu tine. Aș vrea să îmi îndeplinesc perversitățile cu tine. Aș vrea să fiu vie cu tine. Aș vrea să îmi ia mintea razna cu tine. Aș vrea să mă simt eu cu tine.

Aș vrea să stau în genunchi pentru tine. Aș vrea să văd Universul cu tine când închid ochii. Aș vrea să îmi întrec limitele cu tine. Aș vrea să mă înveți tot ce știi și să practic pe tine. Pe noi. Aș vrea să îmi eliberez demonii cu tine. Aș vrea să cred în rai și iad cu tine și să mă duci acolo. În ambele și înapoi.

Aș vrea să îmi topesc sufletul în al tău. Aș vrea să uit de planuri și destin. Aș vrea să închid ochii cu tine și să văd comete și meteoriți. Aș vrea să îmi oglindesc gândurile răzlețe în calmul ochilor tăi. Aș vrea să număr stelele cerului. Aș vrea să îmi rătăcesc mâinile pe corpul tău și să uit de exterior. Aș vrea să îmi rătăcesc mintea în mintea ta ca să îmi poți citi gândurile. Aș vrea să îți gust simțurile. Aș vrea să te curenteze sinapsele mele nesuferite. Aș vrea să te gândești numai la mine. Egoist, dar să te gândești numai la mine.

Aș vrea să sădești în mine sămânța seducției. Aș vrea să te joci cu simțurile mele așa cum te joci cu părul meu. Aș vrea să îmi extragi sufletul și să faci experimente pe el. Aș vrea să îmi contopești sufletul cu al tău, aș vrea să le faci să vibreze, aș vrea să le faci să se curenteze. Aș vrea să le faci să tremure, să tune și să fulgere. Aș vrea să aduci ploaia, aș vrea să spele tot. Păcate. Dorințe interzise. Priviri fugare. Mâini indiscrete. Propuneri indecente.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste