Indecență cerebrală

Mi-a scurtcircuitat viața. Mi-a arătat cum se simt atingerile. Adevăratele atingeri, alea care îți lasă amprente pe suflet și îți frig carnea. M-a învățat să mă iubesc mai mult. M-a învățat să cer ceea ce merit și să nu îmi pierd niciodată demnitatea. M-a învățat să admir cerul când merg, nu pantofii-mi prăfuiți de atâta mers prin mintea lui. M-a învățat ce înseamnă cu adevărat conexiunea dintre două suflete. M-a învățat că nu există jumătăți sau suflete pereche pentru că toți ne naștem întregi, dar suntem programați să ne căutăm unii pe alții și mai puțin pe noi înșine.

Mi-a colorat sinapsele și mi-a făcut să îi mărturisesc secrete obraznice. M-a făcut să roșesc gândindu-mă la toate lucrurile pe care le-am putea face. M-a învățat că relațiile intime nu sunt „prostii” și că subiectul nu ar trebui să fie tabu. M-a făcut să realizez ce îmi doresc cu adevărat. M-a făcut să mă simt confortabil cu mine însămi într-un fel în care nu m-a făcut nimeni altcineva. M-a făcut să nu mi-l pot scoate din minte.

Cu el am cunoscut libertatea morală și cu el în minte m-am trezit în multe dimineți. Cu el am cunoscut indecența cerebrală și tachinatul pe sub masă. Revelație. Perversitate. Pasiune. Speranță. Rațiune. Ceață. Mi-a fost toate astea și mult mai mult. Și încă îmi este. Cu el am cunoscut prietenia intimă, prietenia confesională, prietenia necondiționată. Cu el am învățat să fiu sinceră cu mine și cu ceea ce simt. Cu el am învățat să păstrez unele sentimente pentru mine. Cu el am învățat să fiu reală, să fiu nebună și ciudată. Cu el am învățat să fiu eu.

Mi-a topit aisbergul din inimă și mi-a lichefiat sufletul. Mi-a arătat că poți înflori și în deșert. Mi-a arătat că nu e totul pierdut în lume și că viața e prea scurtă pentru regrete. Mi-a arătat că, în viață, recunoștința ar trebui să fie mai mare decât frustrarea. Mi-a spus să nu mă mulțumesc niciodată cu puțin. A dărâmat strategic zidul din jurul meu, nu tot odată, ci cărămidă cu cărămidă. Mi-a arătat că merit. Mi-a arătat că sunt sexy. Mi-a arătat că sunt frumoasă și că trupul îmi e sanctuar. M-a lăsat să mă descopăr, m-a lăsat să mă privesc și să mă ating. M-a lăsat să închid ochii și să mă las pe spate. Și m-a prins de fiecare dată.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste