Spune-le că a fost sinucidere



Te-am lovit mai devreme. Când lovești pe cineva, te doare și pe tine mâna. Așa că nu îi minți, dacă te întreabă.

Dacă te întreabă vreodată cineva ce s-a întâmplat între noi, spune-le că a fost sinucidere. Spune-le că nici măcar n-am încercat. Spune-le că am cărat norul acesta negru deasupra noastră și ne-am prefăcut mereu că ne este bine. Spune-le că am strigat mereu după ajutor și nu ne-a auzit nimeni între pereții casei noastre. Spune-le că ne-am uitat cu ochii pierduți unul la celălalt și n-a curs nicio lacrimă. Spune-le că eram imuni deja. Spune-le că eram obosiți mereu. Extenuați. Spune-le că treceau zile în care nu ne spuneam nici un cuvânt. Spune-le că eram așa confortabili unul cu celălalt că n-am sesizat când am început să ne pierdem unul pe celălalt.

Spune-le că ne-am gândit la asta de atât de mult timp și parcă nu găseam curajul către soluția cea mai simplă, dar și cea mai disperată. Spune-le că a fost vina mea. Spune-le că ne-am lăsat să murim. Spune-le că m-ai urât. Spune-le că n-am mai vrut să încercăm. Spune-le că nu am putut mai mult decât atât. Spune-le că ne-a durut mai mult decât pe ei. Spune-le că e prea târziu. Spune-le că a fost sinucidere.

Spune-le că este ok. Spune-le că nu ne-a auzit nimeni. Spune-le că nu ne-a crezut nimeni. Spune-le că zâmbeam la toate întâlnirile cu ei, dar totul era negru în jur. Spune-le că împărțeam crâmpeie de curcubeie, iar în casa noastră ne intoxicam cu fumul gros al tăcerii. Spune-le că am vrut să ne adunăm fluturii și nu le-am găsit decât aripile rupte de atâta amar, măturate de vânt și ploi, decolorate de dureri și vorbe nespuse. Spune-le că ne țineam de mâini ziua și noaptea dormeam spate în spate. Spune-le că nu ne mai iubeam. Spune-le că iubirea ni s-a sinucis.

Spune-le că a fost frumos cât a fost, dar toate lucrurile frumoase au un sfârșit. Spune-le că am fost meniți unul altuia, dar nu pentru toată viața, iar oamenii nu știu cum să trăiască cu gândul acesta. Spune-le că a meritat totul, dar noi ne-am uitat unul pe altul deși ne vedeam în fiecare zi. Spune-le că îmi pare rău pentru ei, dar nu și pentru noi. Spune-le că viața merge mereu mai departe. Spune-le că atunci când ai iubit, niciodată nu a fost timpul pierdut. Spune-le că pentru noi a fost prea târziu. Spune-le că a fost sinucidere.

Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste