Da, sunt una din fetele alea

Da, sunt una din fetele alea. Da, sunt una din fetele care nu vor să fie căutate non-stop. Da, sunt una din fetele alea care vor să respire propriul aer și să își împartă spațiul uneori doar cu ele însele. Da, sunt una din fetele acelea cărora nu le plac băieții insistenți. Da, sunt una din fetele acelea care vor băieți răi. Ceea ce nu înțelegeți voi, dragi băieți, este faptul că noi n-am vrea băieți răi dacă am găsi băieți buni care știu ce vor. Noi nu suntem proaste, nu vrem să fim rănite. Dacă asta înțelegeți voi prin „băiat rău”, atunci ați greșit pagina.

Nu vrem un băiat care să ne rănească. Nimeni nu vrea asta. Nimănui nu îi place asta. Nu vrem un băiat infidel. Nu vrem un băiat mincinos, iar băieții care îndeplinesc condițiile astea sunt cam rari. Parcă e cumva implementat în ADN-ul vostru treaba asta. Așa că, dragi băieți, nu vă mai plângeți că fetele nu mai sunt ce au fost sau că toate fetele vor băieți răi, pentru că nu e așa. Doar că așa zișii „băieți răi” știu ce vor și știu ce oferă. Noi asta căutăm, dragilor. Siguranță. Încredere. Fidelitate. Priviri furișe și atingeri indiscrete pe sub masă. Discuții inteligente și interminabile. Râsete. Propuneri. Aventuri.

Dragi băieți, noi vrem să fim înțelese și, în același timp, să rămânem o enigmă. Suntem complicate, știu, dar nu imposibile. Sunt una din fetele cu care este greu. Sunt complicată și greu de înțeles. Sunt dificilă și greu de mulțumit. Sunt ciudată și ușor întunecată. Portretele-mi sunt schițate în alb negru, iar culoarea mi-e în suflet. Sunt și Morticia, sunt și Mary Poppins. Da, sunt toate astea. Dar sunt și o fată care merită. Sunt și o fată pentru care „da” este „da” și „nu” este „nu”.

Așadar, dragi băieți, nu mă judecați pentru că vreau un băiat rău. Nu mă judecați pentru că vreau un băiat mai în vârstă decât mine. Nu îmi judecați preferințele dacă nu îmi puteți oferi mai mult sau măcar egal. Eu nu cer, eu doar aștept să primesc. Și dau însutit. Poți câștiga Universul sau îți poți pierde sufletul, cu mine nu prea există cale de mijloc. Da, sunt una din fetele alea. O ciudată. O nebună. Să nu zici că nu te-am avertizat.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste